2 Temmuz 2019 Salı

COTSWOLDS


Londra’nın yaklaşık 150 km batısında yer alan Cotswolds Bölgesi yöreye özgü mimariyle inşa edilmiş taş evlerin oluşturduğu şirin kasabalardan oluşuyor. Londra’ya yakın kırsal yaşamı ve masal kasabalarını andıran köyleri görmek isterseniz Cotswolds tam size göre...

Cotswolds

Burford

Burford


Bölgede pek çok köy var ama en bilinenleri Burton on Water, Burford, Chedworth, Cirencester, Fairford, Naunton, Bibury, Painswick ve Bampton. Ne yazık ki bölgeyi gezmek için sadece yarım günüm olduğundan ben B ile başlayanlardan bazılarını görebiliyorum sadece😊

Burford

Burford

Burford

Burford

Burford

Cotswolds


İlk durağım Burford oluyor. Kasabaya girer girmez yörenin taş evleri karşılıyor beni ve yol üzerindeki fırında kahve içip tatlılarının tadına bakıyorum. Sonraki duraklarım ise sırasıyla Bibury ve Bampton oluyor. Bibury tam bir masal kasabasındaymışım gibi görünen şirin mi şirin bir köy. Bampton’un ise katedrali görülmeye değer. Benim görmeye fırsat bulamadığım Cirencester ise Cotswolds’un başkenti olarak biliniyormuş. Bütün bu köyler yarım saatte rahatça gezilebilecek büyüklükte yerler. Ama gezerken yöreye özgü taş binaların yeşil ve çiçekle bütünleşmesine hayran olmamak mümkün değil.

Bibury

Bibury

Bibury

Bibury

Bibury

Bibury

Bampton

Bampton

Bampton

Bampton


Cotswolds gezisinden sonra bölgeye sınır teşkil eden Oxford’a doğru devam ediyorum yoluma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder